black weekend la epiesa.ro
MASINA
SELECTATA

Marca: AUDI

Model: 80 (8C, B4)

Caroserie: limuzina

Carburant: benzina

Cilindree: 1,595 cmc

Putere: 71 CP

Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, THERMOTEC D7A010TTpret redus epiesa.ro
191 Lei cu TVA

Producator: THERMOTEC
Cod producator: D7A010TT

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Echipament vehicul: Pentru vehicule fara aer conditionat
    Dimensiuni radiator: 590 X 310 X 33 mm
    Material: Plastic, Aluminiu
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, NRF 54602pret redus epiesa.ro
206 Lei cu TVA

Producator: NRF
Cod producator: 54602

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Material: Aluminiu
    Latime [mm]: 322
    Înaltime [mm]: 590
    Grosime [mm]: 30
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, AVA QUALITY COOLING AI2098pret redus epiesa.ro
226 Lei cu TVA

Producator: AVA QUALITY COOLING
Cod producator: AI2098

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Echipament vehicul: Pentru vehicule cu carlig de remorcare
    Dimensiuni radiator: 620x322
    Diametru admisie [mm]: 32
    Diametru evacuare [mm]: 32
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, THERMOTEC D7A020TTpret redus epiesa.ro
235 Lei cu TVA

Producator: THERMOTEC
Cod producator: D7A020TT

Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, NISSENS 604361pret redus epiesa.ro
263 Lei cu TVA

Producator: NISSENS
Cod producator: 604361

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Echipament vehicul: Pentru vehicule fara aer conditionat
    Dimensiuni radiator: 590 X 320 X 32 mm
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, NRF 54603pret redus epiesa.ro
264 Lei cu TVA

Producator: NRF
Cod producator: 54603

  • Material: Aluminiu
    Latime [mm]: 306
    Înaltime [mm]: 600
    Grosime [mm]: 34
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, THERMOTEC D7A002TTpret redus epiesa.ro
317 Lei cu TVA

Producator: THERMOTEC
Cod producator: D7A002TT

  • Dimensiuni radiator: 596 X 359 X 32 mm
    Material: Aluminiu, Plastic
Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, NRF 58928pret redus epiesa.ro
345 Lei cu TVA

Producator: NRF
Cod producator: 58928

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Latime [mm]: 322
    Înaltime [mm]: 620
    Grosime [mm]: 34


Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, AVA QUALITY COOLING AI2047pret redus epiesa.ro
347 Lei cu TVA

Producator: AVA QUALITY COOLING
Cod producator: AI2047

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Calitate: Premium
    Dimensiuni radiator: 586x317
    Diametru admisie [mm]: 32
    Diametru evacuare [mm]: 32


Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, NRF 50527pret redus epiesa.ro
413 Lei cu TVA

Producator: NRF
Cod producator: 50527

  • Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Material: Aluminiu
    Latime [mm]: 358
    Înaltime [mm]: 596
    Grosime [mm]: 34


Radiator racire motor AUDI 80 (8C, B4) 1.6, VALEO 730972pret redus epiesa.ro
633 Lei cu TVA

Producator: VALEO
Cod producator: 730972

  • An fabricatie de la: 01.1992
    Cod motor: ABM
    Tip cutie viteza: Cv. manuala
    Echipament vehicul: Pentru vehicule fara aer conditionat
    Sasiu: Pentru vehicule cu suspensie ranforsata
    Grosime [mm]: 34
    Latime [mm]: 322
    Înaltime [mm]: 620
    Material: Aluminiu
    Diametru admisie [mm]: 32
    Diametru evacuare [mm]: 32
    Greutate (în kg): 3.34


Radiator apa AUDI 80 (8C, B4)

Cosmarul oricarui sofer este sa vada un nor de fum care iese de sub capota, in mers. Prima reactie evidenta este sa opresti masina si sa te repezi la portbagaj de unde sa iei extinctorul. Deschizi capota cu grija si… surpriza. Nu e niciun foc. Si nici fumul nu e chiar fum. Este abur care iese din radiatorul de apa. De cele mai multe ori, aburul iese de la capacul de radiator pe care scrie sa nu-l deschizi sub nicio forma, daca motorul este incins. Dar ce se intampla daca il deschizi? In radiator se afla lichid de racire fierbinte, la peste 90-95 de grade Celsius, sub presiune. Daca deschizi capacul, lichidul va sari ca dintr-un gheizer si va improsca si va opari pe oricine se afla in preajma motorului. Cei care se incumeta sa actioneze contrar indicatiilor risca sa se aleaga cu arsuri foarte grave la nivelul fetei si mainilor. Asadar, NU DESCHIDE CAPACUL DE LA RADIATOR INAINTE DE RACIRE!

Radiatorul de apa face parte din categoria de piese auto componente ale sistemului de racire a motorului. I se spune radiator apa pentru simplul fapt ca in trecut racirea motorului se facea cu apa, spre deosebire de zilele noastre in care se foloseste o solutie combinata de antigel cu apa distilata, cu o concentratie diferita, in functie de indicatiile producatorilor. Desi este cel mai accesibil lichid de racire, apa are o temperatura de fierbere de 100 de grade Celsius, foarte apropiata de temperatura optima de functionare a motorului de 90 de grade Celsius. Exista un risc iminent ca apa sa se evapore in mers si sistemul de racire sa clacheze. Pe de alta parte, apa ingheata la o temperatura mult prea ridicata. Peste iarna, apa din conductele sistemului de racire ingheata, se dilata si poate distruge aproape toate piesele de pe circuit: pompa de apa, termostatul lichidului de racire, radiatorul de apa si chiar elemente esentiale din motor. Acesta este motivul pentru care masinile folosesc solutie de antigel cu apa distilata, o solutie care are temperatura de fierbere de peste 107 grade Celsius si temperatura de inghet mai mica de 37 de grade celsius, bineinteles, in functie de concentratie.

Pentru a intelege rolul radiatorului de apa trebuie insusit mecanismul sistemului de racire a motorului. Acest sistem este format din urmatoarele piese auto: pompa de apa, termostatul lichidului de racire, radiator de apa, ventilator de radiator, vas de expansiune, conducte si, bineinteles, lichid de racire. Exista doua circuite care functioneaza alternativ, in functie de parametrii motorului si conditiile ambientale de rulaj. Primul circuit se activeaza de la pornirea motorului, pana la incalzirea acestuia, dar si in conditii de rulaj la temperaturi exterioare foarte scazute care pot raci motorul in timpul mersului. Pompa de apa, inima sistemului de racire, pompeaza agent format din antigel si apa distilata in conductele care intra in motor si ii preiau din caldura. La iesire, lichidul de racire intra in termostat care il redirectioneaza inapoi spre motor. Cand lichidul de racire trece de o anumita temperatura, intre 83 si 89 de grade Celsius, in functie de producatorul termostatului, acesta din urma se activeaza, inchide primul circuit si il deschide pe al doilea, pe o conducta care se duce spre radiator. Ce se intampla in radiator? Lichidul de racire circula pe mai multe canale, care prin pozitia lor si prin constructia specifica a radiatoruli, provoaca racirea lichidului din doua directii. Din exterior, de la curentul de aer format in timpul mersului si, in cazul in care aerul exterior nu este suficient, din interior, cu ajutorul ventilatorului de radiator. Solutia de antigel si apa distilata ajunsa la o temperatura mai mica iese din radiator si se indreapta spre motor pentru a-l raci si a-l revigora.

In general, radiatorul de apa este una dintre cele mai expuse piese auto din cauza pozitionarii sale in partea din fata a autoturismului. Practic, orice accident frontal poate avea repercursiuni serioase asupra functionarii normale a radiatorului. De asemenea, drumurile denivelate si gropile, pot provoca trepidatii care sa afecteze integritatea radiatorului. Din acest motiv, radiatorul se fixeaza pe un cadru foarte usor flexibil, cu picioruse speciale, care permit absorbtia socurilor cauzate de trepidatii.

Cele mai comune probleme ale radiatorului care pot aparea pot fi usor de verificat. In primul rand, in momentul in care martorul rosu de temperatura ridicata a motorului se aprinde, masina trebuie trasa pe dreapta, se ridica apoi capota si se observa starea radiatorului. Repetam: NU DESCHIDE CAPACUL DE LA RADIATOR INAINTE DE RACIRE! In schimb, se poate observa daca are scurgeri de lichid de racire, daca functioneaza ventilatorul de radiator, apoi se verifica nivelul agentului din vasul lichidului de racire. Radiatorul poate prezenta o fisura prin care se scurge lichid sau imbinarile conductelor pot fi slabite. Insa cel mai mare inamic al radiatorului este rugina. Fiind una din piesele auto construite din metal, radiatorul este foarte expus la oxidare, in special, in interior. Acest lucru se poate verifica doar dupa racirea completa a motorului. Abia atunci se poate deschide capacul de la radiator si se poate observa natura lichidului de racire. Daca acesta a prins o nuanta maronie, inseamna ca rugina a erodat o parte serioasa a radiatorului si ca acesta ar trebui schimbat.

Pentru a fi siguri ca prindeti cele mai bune oferte, cu cele mai mici preturi, intrati pe epiesa.ro, magazinul cu cea mai variata oferta de piese auto online din Romania. Poti gasi radiator apa pentru aproape toate marcile de masini cunoscute, de la Renault, Volkswagen, Ford, Nissan, Toyota, Hyundai, Skoda, Opel, Seat, Citroen, Peugeot, Fiat etc. Poti opta pentru radiatoare originale sau aftermarket semnate de producatori consacrati in constructia de piese auto si subansamble in sistemele de racire, precum: Thermotec, Ava Quality Cooling, Magneti Marelli, NRF, TYC, Valeo si alti zeci de producatori de piese auto.

Un consultant ePiesa.ro are expertiza si experienta necesare pentru a te ajuta sa faci cea mai buna alegere pentru masina ta. Poti plati cu cardul online pe site sau ramburs la curier, dar poti sa vii si in magazinele ePiesa.ro din toata tara sa achiti si sa iti ridici personal radiatorul de apa AUDI 80 (8C, B4). Daca te-ai razgandt, nu e nicio problema. Ai 14 zile la dispozitie sa returnezi piesa si iti primesti banii inapoi. Nu rata nici promotiile ePiesa.ro, cu mii de reduceri si nu rata campaniile cu sute de premii zilnice.

CEA MAI VARIATA GAMA DE PRODUSE

CEA MAI VARIATA GAMA DE PRODUSE

LIVRARE PRIN CURIER RAPID ORIUNDE IN TARA

LIVRARE PRIN CURIER RAPID ORIUNDE IN TARA

POSIBILITATE DE RETUR IN 14 ZILE

POSIBILITATE DE RETUR IN 14 ZILE

CONSULTANTA TEHNICA GRATUITA

CONSULTANTA TEHNICA GRATUITA

MODALITATI DE PLATA VARIATE

MODALITATI DE PLATA VARIATE

plata cu carduri visa si mastercard

Radiator apa AUDI 80 (8C, B4) 1.6