Coduri OE MITSUBISHI: A002TN1798, A002TN1798AT, A002TN1798ZT, A2TN1798, A2TN1798A, A2TN1798AT, A2TN1798ZT, MD340419, MD366052
-
NR. |
DENUMIRE |
CANTITATE |
DETALII |
1 |
Alternator ELSTOCK 28-2980 |
1 |
Curent de incarcare generator [A]: 80 Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V Tensiune [V]: 14 Fulie curea Ø [mm]: 71 Numar nervuri: 2 Clema: M8 Identificare constructie stecher: 0007 Diametru alezaj 1 [mm]: 10 Greutate neta [kg]: 6,2
|
L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 D (K64T) pick-up 2,477 75 diesel
L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) pick-up 2,477 99 diesel
PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) autoturism de teren, inchis 2,477 99 diesel
L400 bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2500 TD (PA5W) bus 2,477 87 diesel
PAJERO SPORT VAN I (K90) 2.5 TD caroserie 2,477 115 diesel
PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W, K74T) autoturism de teren, inchis 2,477 115 diesel
L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) pick-up 2,477 115 diesel
PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) autoturism de teren, inchis 2,477 133 diesel
L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TDiC pick-up 2,477 101 diesel
-
Atentie ! Este posibil ca pentru acest produs sa se solicite piesa veche la schimb.
Conditii de acceptare:
- sa fie completa, asamblata(nedezmembrata), curata, drenata/golita de resturi
- sa nu fie sparta sau crapata
- sa nu aiba suprafetele de etansare deteriorate
- sa nu contina alte piese straine
- sa nu aiba urme de rugina/corodare
- sa nu fie indoita sau rupta
- sa nu aiba urme de lovituri mecanice(fara deteriorari la nivelul carcasei)
- sa nu aiba daune cauzate de foc
- sa nu fie reconditionata sau sa se fi incercat reconditionarea sau modificarea ei in prealabil
- CODUL PIESEI / ETICHETA SA FIE PREZENT SI LIZIBIL PE PIESA!
- ATENTIE! la alternatoare si compresoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT!
- ATENTIE! la pompe de servodirectie - AXUL SA NU FIE BLOCAT!
- ATENTIE! la electromotoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT!
- ATENTIE! la casete de directie - CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA!
- ATENTIE! la montarea compresorului nou se recomanda inlocuirea uscatorului, a filtrului uscator, a supapei de expansiune, curatarea instalatiei de aer conditionat si uscarea acesteia cu azot!
- Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producator pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi !
In cazul producatorului BOSCH - pentru piesele noi sau reconditionate de BOSCH pe linia de fabricatie pentru care se solicita piesa veche la schimb - aceasta trebuie sa fie acelasi producator(BOSCH) sau OE (piesa de origine).