Motor pe benzina MICUL FERMIER, GF-0163, 6.5 HP, 196 CC si 6.5 CP
Vandut de: epiesa.ro
Cod produs: GF-0163
EAN: 6426910010146
Detalii tehnice:
Capacitate cilindrica: 196 cc Capacitate rezervor: 3.5 l Carburant: benzina Cuplu maxim: 13.2 nm Dimensiuni: 312x362x335 mm Greutate: 15 kg Zgomot: 105 db Putere: 6.5 cp Rotatii / Min: 3600 Sistem de aprindere: tci Sistem de racire: racire fortata cu aer
Pret intreg: 695 Lei
556 Lei
Plateste in rate
fara dobanda
Transport GRATUIT la comenzi peste 1000 de lei (IN LIMITA A 15 KG - VEZI INFO DESPRE LIVRARE)
Posibilitate de retur in 14 zile
Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este un produs robust, eficient si fiabil ce poate fi utilizat pentru o gama larga de aplicatii casnice sau gospodaresti cum ar fi:
• Utilaje pentru gazon si gradina;
• Motocultoare / Motocositoare;
• Utilaje pentru constructii / industriale;
• Generatoare de curent;
• Echipamente agricole;
• Motopompe de irigat.
Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii. Umiditatea trebuie sa fie mai mica de 50% la 40°C. Poate fi depozitat sau transportat la temperaturi ambiante intre -15°C si 55°C. La temperatura ambientala de 20°C, uleiul poate ajunge la maxim 120°C. Pentru temperaturi sub 40°C se impun schimbari mai frecvente ale uleiului. Daca temperatura aerului de admisie a motorului depaseste 40°C sau altitudinea este peste 1000m, densitatea aerului devine mai scazuta si va produce o pierdere a puterii motorului.
Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 are urmatoarele caracteristici:
• Este de tip OHV orizontal in 4 timpi racit cu aer pentru eficienta crescuta si transfer optim de putere. Dispune de o decompresie automata si demaror cu recuperare pentru o pornire usoara;
•Arbore cotit sprijinit cu rulment cu bile, pentru o stabilitate mai mare;
• Rezervor mare, cu pereti dubli, cu filtru de combustibil in rezervor. Capac mare, usor de umplut in stil auto;
• Control automat la ralanti sau acceleratie pentru o durata de viata mai mare a motorului, economie de combustibil imbunatatita si zgomot redus.
• Nivel redus de zgomot datorita unui sistem de evacuare cu mai multe camere cu capacitate mare;
• Bujie aplasata intr-o zona usor accesibila;
• Dispune de un sistem de aprindere TCI(Transistor Controlled Ignition) pentru o performanta mai buna;
• Dispunerea supapelor deasupra(OverHead) permite aportul mai usor al amestecului de combustibil, plus o evacuare mai rapida si mai completa. Aceasta eficienta sporita a combustiei, la randul sau, permite utilizarea unui raport de compresie mai mare. In acest fel este posibila obtinerea unei puteri mai mari de energie si evitarea acumularii de carbon in camera;
• Design-ul motorului ofera un echilibru termic excelent, ceea ce contribuie la reducerea uzurii cilindrului si la o scadere a consumului de ulei si la cresterea duratei de functionare a motorului.
• Dispune de o constructie ergonomica cu toate comenzile plasate pentru un acces comod;
• Constructie robusta, din materiale de fabricatie de cea mai buna calitate, usoare si rezistente pentru o durata de viata extinsa.
Beneficii client:
• Design practic
• Greutate si dimensiuni reduse
• Rezistenta in timp
Avantaje produs:
• Utilizare indelungata
• Consum redus de combustibil
Produsul nu vine echipat cu fulie.
Caracteristici generale:
Alezaj x Cursa: 68 x 45mm
Capacitate cilindrica: 196 CC
Capacitate rezervor: 3,5 litri
Capacitate ulei motor: 0,5 litri
Carburant: Benzina
Combustibil: Benzina fara plumb CO90
Consum carburant: 350g/kwh
Consum ulei motor: ≤6.5g/kw/h
Cuplu maxim: 13,2 Nm
Diametru arbore: Ø20mm
Dimensiuni: 312x362x335 mm
Dimensiuni pana: 4.6 mm
Emisii poluante: CO 603g/kwh, HC+NOX 72g/kwh (conf. Reg.2016/1628)
Greutate: 15 kg
Joc supapa admisie/evacuare: 0,10±0,02 / 0.15±0.02
Lungime AX: 50.3 mm
Nivelul puterii sonere: 105dB(Lw)
UM/pcs: 1
Putere KW/W: 6.5 CP
Putere maxima: 3,7 kw
Raport compresie: 8.05:01
Rotatii / Min: 3600rpm
Sistem de aprindere: TCI(Transistor Controlled Ignition)
Sistem de racire: Racire fortata cu aer
Tip bujie: F6TC
Tip filtru aer: Semi-spongios
Tip motor: OHV, 4-timpi, monocilindru, ax orizontal
Tip produs: Motoare benzina
Ulei de motor: 15W-40 (ulei multi-grade standardul SAE J300)
UM/bax: 1
UM/cutie: 1
Valoarea vibratiilor: 2,2m/s2