produse
Produse produse
masina
Alege masina

Alege masina

Solutie pentru clatire filtru de particule DPF LIQUI MOLY Pro-Line 5171, volum 500 ml

Vandut de: epiesa.ro


star star star star star

Cod produs: 5171

EAN: 4100420051715

Detalii tehnice:

Tip produs: solutie curatare
Destinat pentru: curatare DPF

Pret intreg: 85 Lei

71 Lei

card

Plateste in rate
fara dobanda

icon Transport GRATUIT la comenzi peste 1000 de lei (IN LIMITA A 15 KG - VEZI INFO DESPRE LIVRARE)

icon Posibilitate de retur in 14 zile

  • Cod produs - SKU: 5171O
    Marcă: Liqui Moly
    Domeniu utilizare: DPF

    Solutia Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel se folosește dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu Solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule din depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pvor fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

    Proprietăți
    - performanțe optime ale motorului
    - garantează un consum redus de combustibil
    - dizolvă funinginea
    - reduce costurile de operare

    Date tehnice
    Baza înroșire, lichid purtător
    Culoare / aspect albastru, clar
    Valoarea pH-ului 7,0
    Densitate la 15°C 1.000 g / cm³
    Format lichid
    Miros inodor

    Domeniul de utilizare:
    Pentru toate filtrele de particule diesel ale vehiculelor din comert.

    Mod de utilizare:
    Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu ​​aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scop, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) la majoritatea vehiculelor.

    Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (cod 5169/1 l), apoi este pulverizat direct în interiorul filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului. Filtrul este apoi
    clatit cu solutia speciala (cod 5171/ 500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se remonteză senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.

    Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

BRICOLAJE SI GRADINARIT

Topor 1.25 Kg fara coada

84 Lei cu TVA

icon

ACHITA ONLINE PRIN CARD
SIMPLU SI RAPID

6 RATE

0% DOBANDA

img

LIVRARE PRIN CURIER RAPID

oriunde in tara

img

POSIBILITATE DE RETUR

în 14 zile

img

CONSULTANTA TEHNICA

gratuita

img

MODALITATI PLATA

variate